2009/04/12

Plussat!!!




Sedan ett tag tillbaka har jag inte riktigt varit mig själv. Jag har fryst så enormt mycket, varit extremt trött, och varit såå förvirrad. Och jag har inte fått min mens. Jonas hade varit och köpt ett grav. test och tyckte jag skulle testa mig. Jag blev så förbannad på honom! Jag ska inte ta något j-vla test, du ska inte lura i mig att jag är gravid! sa jag, och gick!


Igår tog jag ett, bara för att bevisa för honom att jag inte är gravid och att han skulle sluta tjata.


Jag kissade på pinnen, och det blev ett plus med en gång. Hm...vad betyder nu detta och jag var tvungen att titta i bruksanvisningen. Ett plus = gravid. Nej, det stämmer inte. Ett plus i kontrollrutan betyder.. Nej vänta!! Det är inte kontrollrutan! Ett plus! Jag är gravid!


Sedan stammade jag i 5 minuter!




Eftersom det var påskafton lade jag testet i ett påskägg och gav till Jonas! Som blev jätte glad. Vi skålade med Champagne och cigarr, (Jonas), coca-cola (jag) och apelsin juice (Elliot).


På kvällen skulle vi fira Corinas födelsedag och vi var först dit för att barnen skulle kunna leka lite och gav henne ägget med testet.


Samma sak gjorde vi till blivande mormor och morfar när dom kom. Och mammas kommentar en termometer... HAHA!!




Så när är den lilla parveln beräknad till då? Inte en aning, vi har inte ens en gissning!




2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Vad underbart!!! Tjoho! :-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen Jätte kul :) Var ett roligt sätt att berätta på :) kram på er alla

    SvaraRadera